صندوق های سرمایه گذاری با درآمدثابت

زمان مطالعه: < 1 دقیقه چرا صندوق های قابل معامله اطلاعات خرید و فروش (bbs)درسایت مدیریت فناوری قرار نمیگیرد؟ Bbsچیست؟ اطلاعات خرید و فروش شرکت های سرمایه گذاری ازجمله بورسی فرابورسی ، صندوق های بورسی و ابزارمشتقه در قالب فایلی به اسم tck ، csv، xml،درسایت مدیریت فناوری با اختلاف یک روز تاخیر روزانه اپلود می شود. که شرکت های ...

< 1 دقیقه
0 دیدگاه
مبینا زیبایی
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

چرا صندوق های قابل معامله اطلاعات خرید و فروش (bbs)درسایت مدیریت فناوری قرار نمیگیرد؟

Bbsچیست؟

اطلاعات خرید و فروش شرکت های سرمایه گذاری ازجمله بورسی فرابورسی ، صندوق های بورسی و ابزارمشتقه در قالب فایلی به اسم tck ، csv، xml،درسایت مدیریت فناوری با اختلاف یک روز تاخیر روزانه اپلود می شود.

که شرکت های سرمایه گذاری با در اختیار داشتن vpn مخصوص شرکت خود روزانه اطلاعات خرید و فروش شرکت خود را دانلود میکنند.

Vpn که وسیله ای برای دریافت اطلاعات خریدوفروش شرکت های سرمایه گذاری است ،کاملا محرمانه است و دراختیار خود شرکت قرار می گیرد.

شرکت سرآمدنوین با بهره گیری از دانش و تجربیات خود رباتی طراحی نموده است که پس از دانلود فایل bbs اطلاعات را روزانه به صورت اتومات بارگزاری میکند.

از مزایای استفاده از این سرویس ها حذف کامل کاربر برای اتصال و ارتباط با سازمان مدیریت فناوری و بارگزاری اتومات در نرم افزار سرآمدنوین می باشد

هزینه های ناشی از اختصاص نیروی انسانی به این امر کاهش می یابد.

 

 

حال به این موضوع میپردازیم که چرا انواع صندوق هایی از جمله اعتماد و ثبات ،ویستا،پاداش، ثمین،تمشک و…. اطلاعات خرید و فروششان درbbs نیست؟

از اواخر خردادماه سال 1402 سایت مدیریت فناوری بورس اپدیت شده است. پس از اپدیت انواع صندوق های etf (قابل معامله) اطلاعات خرید و فروششان در bbs نمی آید.و هنوز به طور قطعی دلایل آن مشخص نشده است.

در حال حاضر میتوانید به سایتhttps://www.sejam.ir/  سجام مراجعه کنید و با دراختیار داشتن کد بورسی اطلاعات روزانه صندوق های قابل معامله را از قسمت دارایی های جاری مشاهده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *